Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Teambuildingové programy v ČR
Krejčík, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Teambuildingové programy v ČR Cíle práce: Cílem práce je sestavit přehled nabídky českého trhu v oblasti teambuildingových programů a její srovnání s nabídkou vybraných zahraničních agentur. Dalším cílem práce je navrhnout opatření, která mohou pomoci k následnému zkvalitňování a rozšiřování české nabídky ve specifických odvětvích poskytování teambuildingových služeb služeb. Metoda: Pro shromáždění potřebných dat v oblasti vymezení pojmu teambuilding byla provedena rešerše odborné literatury. Pro analýzu české a zahraniční nabídky bylo čerpáno z elektronických zdrojů. Výsledky: Poukazují na mezery v české nabídce v oblasti teambuildingových programů ve srovnání se zahraničím a na některé možnosti, jak těchto mezer využít. Klíčová slova: teambuilding, programy, agentury, nabídka českého a zahraničního trhu
Analýza účinnosti televizní kampaně společnosti ALBI
Knoblochová, Petra ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Pešl, Libor (oponent)
Cílem této práce je provést marketingový výzkum a analýzu účinnosti televizní kampaně společnosti ALBI Česká republika a.s. se zaměřením na zodpovězení stěžejních výzkumných otázek. První část práce se zabývá teoretickým vymezením marketingu, marketingové komunikace, reklamy a marketingového výzkumu. Následně je představena společnost ALBI a její marketingové aktivity. Praktická část je věnována samotnému marketingovému výzkumu, jehož přípravná fáze, průběh a výsledky jsou dále analyzovány. Cílem výzkumu bylo zjištění spotřebitelských preferencí a názorových postojů české populace. Praktickým přínosem bude výstup analýzy a doporučení sloužící společnosti ALBI k internímu využití pro zefektivnění budoucích marketingových kampaní.
Fenomén sociálních her
Pejšek, David ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Ondruška, Marek (oponent)
Cílem práce je definovat principy a vytvořit principální model takový, který je schopen vysvětlit ziskovost sociálních her nasazovaných v prostředí sociální sitě Facebook a jehož vhodnou implementací lze tuto ziskovost podpořit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.